۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۱۳

معاون اداری مالی وزارت علوم خبر داد؛

ساخت خوابگاه های متاهلی دانشجویی/ برقی سازی یک خودرو در بابل

ساخت خوابگاه های متاهلی دانشجویی/ برقی سازی یک خودرو در بابل

ساری- معاون اداری مالی و توسعه منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ساخت خوابگاه های متاهلی دانشجویی را جزو برنامه ها دانست و گفت: اراضی مورد نیاز برای اجرای پروژه تامین شده است.

علی خطیبی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت ساخت خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی گفت: ساخت این خوابگاه‌ها در دستور کار مار قرار دارد و دستورالعمل آن را ابلاغ کردیم.

وی با اظهار اینکه تأمین منابع مالی ساخت خوابگاه‌های دانشجویی در حال انجام است، افزود: برای تأمین منابع مالی دانشگاه‌ها باید با بانک‌های عامل وارد مذاکره شوند.

وی با عنوان اینکه اراضی برای ساخت خوابگاه‌های دانشجویی مشخص شده است، گفت: بزودی ساخت این واحدها شروع می‌شود ولی اجرای آن بستگی به تأمین منابع مالی دارد.

خطیبی همچنین درباره پروژه‌های نیمه کاره وزرات علوم با تاکید براین که تکمیل پروژه‌های نیمه کاره در اولویت است، گفت: شروع پروژه‌های جدید منوط به تکمیل پروژه‌های قدیمی است.

معاون وزارت علوم با اشاره به برقی سازی یکی از خودروها در دانشگاه‌ها نوشیروانی بابل گفت: در راستای ارتباط صنعت با دانشگاه‌ها، صنعت خودروسازی نیازی را در زمینه برقی سازی یک خودرو اعلام کرد و از دانشگاه‌ها خواستیم تا توانمندی‌های خود را در این زمینه اعلام کنند.

وی گفت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اعلام کرد که توانایی برقی سازی خودرو را دارد و شرکت خودروسازی این طرح را به دانشگاه محول کرد و امیدواریم هرچه زودتر این پروژه برای تولید انبوه تحویل خودروساز شود.

کد خبر 5916000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha